22 april 2010

Torsdag!

Gick av mitt pass 9 imorse, och går inte på igen förrän halv 4 imorgon. Skönt!
När Rickards pappa slutade så tvingade jag med honom till Coop Forum, som öppnade i Helsingborg idag. Rickard jobbade, så då fick vi ju se honom "in action".
Det var lång kö in till affären, så ni kan ju tänka er hur köerna var till kassorna.
Vi fick handlat några kampanjvaror som fläskfilé, kaffe, choklad (givetvis :P), grönsaker och Jordgubbar.

När jag sen kom hem igen, tänkte jag ta och städa lite. Jag började lite smått, men blev så himla trött så det fick bli väldigt många och långa pauser. Jag är fortfarande inte klar än och jag tror inte jag orkar städa klart heller, men det kommer en dag imorgon med.

Anna kom på besök ett tag nu ikväll. Vi satt på balkongen och åt jordgubbar och rödbetschips. :) Det enda som fattades var värmen och en midsommarstång, för sommarkänslan.

Förresten så har min mamma äntligen kommit hem från Mallorca, bara 5 dagar för sent. "Bättre sent än aldrig", sägs det! Skönt är det iallafall att hon är hemma.

Nu ska jag ta tag i städningen igen, innan Rickard kommer hem. Fast det är egentligen ingen brådska för han får nog jobba över några timmar till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar