20 april 2010

Fikor och däckbyte..

Träffade Anna och Maria igår på Mezo, när jag var klar med mina ärenden. Satt där i solen och mös. :)
Efter fikat så åkte jag och Rickard till Nautilus och tog oss en simtur. Det var super skönt och gjorde faktiskt inte så ont i ryggen.
Kvällen avslutades sedan med Taco, som jag var sugen på hela dagen :P


Gott var det!!

Idag följde Helena med mig och bytte däck på bilen, så att vi inte får böter efter 1 maj. Efter det blev det en fika hemma hos mormor.
Jag skulle också tvätta idag, men tvättmaskinen är sönder. Som tur var så hade Rickards pappa tvättid ikväll, så jag åkte dit och tvättade istället. Då blev jag även bjuden på mat, inte dåligt det :)

Nu ska vi lägga oss, men först tänkte jag bara visa mina senaste inköp...


Tunika från H&M


Tröja från H&M (Som jag inte har fått hem än)




och ett par sandaler från skopunkten.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar