07 april 2010

Sommarkänsla och en väldigt blöt hund!

Denna dagen har jag tagit det riktigt lugnt. Det kan behövas ibland.
Jag hade en väldigt intensiv dag igår, som tog lite på krafterna. Jag hade en trevlig dag, men ingen tid för mig själv alls.
Jag gick en lång promenad med Nelzon, simmade, fikade med Anna, gick lite i affärer och storstädade här hemma som tog sin lilla tid. Så klockan 11 kunde jag sätta mig ner och slappna av och titta på tv, men då somnade jag självklart.
Så jag tyckte jag förtjänade en "slappedag" :)

Idag har jag bara varit ute på promenader och nu ikväll besökt stranden. Det var så mysigt! Jag blev så sugen på glass efter det, så vi körde inom Maxi på vägen hem så jag kunde få en calippo :)
Eftersom det varit så fint väder idag och vi var på stranden, fick jag verkligen en sommarkänsla, därför blev jag nog så sugen på glass med :P












Nu ska vi titta på något avsnitt Chuck innan vi lägger oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar