06 april 2010

Nu är påsken över för detta året

Nu har det blivit ett litet uppehåll i bloggandet igen. Så blir det när man är glömsk och glömmer bort att man har en blogg :P
Tänkte dra en snabb resumé av de här dagarna...

I Söndags slutade jag 12, sedan bar det av hemåt för att göra vid sig till kalaset vi skulle på vid 15 tiden. Det var mormor som fyllde år, så man kan säga att det blev en liten släktträff.. alltid kul :)
Senare på kvällen gick vi på bio med Anna och Andreas och såg Shutter Island. Den rekommenderar jag verkligen.



Igår var jag ledigt från jobb, Rickard med så vi tänkte ta en sovmorgon. Fast det blev inte så. Jag vaknade vid 8 tiden och kunde inte somna om. Det brukar bli så när jag väl kan sova ut.
Det gjorde visserligen ingenting för då kom vi iväg tidigt för att kolla på balkongmöbler. Vi är lite kluvna på vad vi vill ha, så det får nog bli en vända till, till möbelaffärerna innan vi bestämmer oss.

Vi blev sedan hembjudna till Rickards pappa på taco. Jag kan aldrig få nog av det!
Kvällen avslutades på Mezo med Tjejerna, vilket var hur trevligt som helst.

Nu ska jag som vanligt ta Nelzon på en promenad, sen ska jag nog åka och simma :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar