01 april 2010

härligt härligt...

Vilket härligt väder det är idag :) Tur att jag är ledig under dagen iallafall, så jag får lite sol på mig när jag är ledig.
Det var ju inte så fint väder igår när jag gick av mitt pass. Tråkigt! För jag hade tänkt att jag skulle åka till Bruceskog med Nelzon när jag kom hem, men så blev det inte, tyvärr!

Istället så åkte jag hem och sov i några timmar, för jag hade inte sovit så bra när jag hade sovjour på jobb. Jag vaknade sedan lagom någon timme senare för att åka och äta lunch med Anna. Det blev Mezo, denna gången med. :)
Senare kom Maria och gjorde oss sällskap. Ett tag efter var det jag som var tvungen att lämna detta härliga sällskap för att åkte hem och packa ner lite saker som vi skulle lämna till Rickards pappa, innan han åkte till Kalmar.

Nu står det frukost på menyn, yoghurt och knäckebröd.. mmmm :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar