16 augusti 2010

"Bara" 99 dagar kvar :)

99 dagar kvar tills beräknad förlossning :) Känns som att det kommer gå snabbare nu när man är under 100!

Var hos Barnmorskan idag efter jobb där hon mätte SF (Symfys-fundusmåttet) måttet och så fick jag höra hjärtljuden! Det är så mysigt att höra lillans hjärta slå, man blir så varm i kroppen. Hjärtljuden låg på 155 slag/min, så det lilla hjärtat jobbar hårt :P Det ska ligga mellan (130)140-170 (tror jag) så det var ju helt normalt.
Min barnmorska är också hur bra som helst, kunde inte fått någon bättre. Har så bra förtroende för henne!

Jag var också och tittade på en lägenhet på Raus idag. Den var jätte fin men köket var lite litet tyckte jag. Så vi ska nog tacka nej till den. Hade bara köket varit lite större, hade lägenheten varit helt i min smak.



Nu ska jag ta Nelzon på en promenad sen ska vi hämta Rickard på jobb :)
Vi är båda lediga imorgon, så vi ska bara ha en dag för oss själva. Det händer inte så ofta men det behövs ibland det med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar