20 augusti 2010

Gnäll, gnäll och åter gnäll!

Tog mig igenom mitt arbetspass igår med nöd och näppe. Jag mådde riktigt dåligt, iallafall framemot kvällen. Så det var skönt att gå av passet imorse, då jag kunde åka hem och vila.
Jag hoppas att jag mår bättre imorgon, för då går jag på ett nytt arbetspass. Men det tror jag, känns som att det är påväg åt rätt håll.

Nöd och näppe?! Näppe, det låter så fult. Vem har hittat på det ordet egentligen?
Det betyder knappt, har jag för mig och det låter ju inte bättre med "Nöd och knappt" precis :P
Så jag får nöja mig med Näppe :P

Jag skulle egentligen Luncha med Frida idag och sen åka och simma, men de planerna sket sig!
Jävla förkylning, jag orkar ingenting! Frukosten jag åt har jag inte fått behålla och jag har inte haft någon matlust på hela dagen, men nu börjar jag känna mig lite hungrig faktiskt. Så jag borde kanske äta något snart, men vad?

Nu ska jag iallafall ta mig en kopp te och lägga mig i ett varmt bad. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar