25 augusti 2010

Morgon



Slutade 9 imorse och åkte direkt ner och simmade. Är glad att jag gjorde det nu direkt på morgonen istället för ikväll. Det var knappt något folk, under kanske 10 längder hade jag bassängen helt för mig själv. Det gillar vi :)

Jag har också precis ätit en tidig lunch, men jag åt frukost 7 imorse, så jag var hungrig nu. Fast det är bara bra, att jag får in lite matrutiner. Annars äter jag bara två mål om dagen, och det är kanske inte så bra egentligen. Så idag kommer jag iallafall äta minst tre mål (och en fika) :P

Jag ska vara i Shirins butik klockan 13 och hjälpa henne med att fotografera hennes saker där (tror jag det var iallafall). Efter det blir det en fika med Alex och Anna :)

Nu måste jag tömma minneskortet i kameran så det finns plats för fler bilder, sen ska jag ta Nelzon på en promenad..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar