27 augusti 2010

Vincent Vs. sko

För min del har detta varit en helt orkeslös dag. Vi skulle egentligen till väla imorse, men orkade inte. Rickard var nog lika glad för det :P
Fast vi ska dit imorgon istället, så han slipper inte det!

Anna och Andreas ska ha en vin&spelkväll ikväll och det hade varit jätte kul att åka dit, men jag har ingen ork alls. Jag har en sådan dag där jag känner mig helt utpumpad..
Så jag får nog lyssna på kroppen och stanna hemma. Jag har knappt varit hemma denna veckan heller, så det kan vara skönt det med och inte göra någonting.

Rickard ska nog åka dit iallafall. När han slutat jobba, 22.15. Så det är inte så mycket man ser av honom ikväll.

Förresten var och fikade med tjejerna och Vincent i onsdags, det var hur trevligt som helst. Det är inte så ofta vi hinner med det längre. Så man får ta vara på de gånger det blir <3

Här är lite bilder på den finaste Vincent, när han försöker äta upp sin sko! :P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar