22 augusti 2010

Säckpipa

Jag kom på idag vad jag vill spela för instrument, Säckpipa!
Det är såå fint. Jag har testat piano, flöjt, trummor, bas och gitarr men inte riktigt fastnat för något. Visserligen tycker jag piano är kul att spela, men kan inga noter så jag spelar det på gehör. Och jag har nog inte det riktiga intresset av att lära mig det heller.
Fast säckpipa, det vill jag lära mig. Det som låter minst liksom :P
Rickard och mina grannar får stå ut med oväsendet ett tag...
Kan tänka mig att det låter för j*vligt när man inte kan det, men det är något av det finaste när någon som kan spelar på den.




Nu ska jag bara hitta någon som vill lära ut det! Får väl annars införskaffa en kilt till Rickard och åka till skottland ett tag :P

Nu kallar snart sängen, ska upp till HIL imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar