09 augusti 2010

Morgonpigg

Jag har alltid varit kvällspigg och därmed morgontrött men nu är det tvärtom.
Det har bara vänt helt plötsligt!
Jag vaknar typ 7.30-8 varje morgon och är hur pigg som helst. Fast det är så tråkigt att stiga upp då om ingen vill vara uppe med mig. Rickard tycker att jag bara är konstig som vill vara uppe så tidigt när jag har möjlighet att sova. Nelzon vill inte heller gå upp så tidigt, han är verkligen morgontrött :P
Jag går upp ändå, för det är ingen mening att ligga kvar i sängen.

Även fast jag går upp tidigt så är jag inte så aktiv, så jag får inte ut så mycket mer av dagen ändå :P
Jag mår ju som mest illa tidigt på morgonen och gör då helst inte så mycket. Så det är lite trist, men det går väl över får jag hoppas!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ta Nelzon på en promenad. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar