06 augusti 2010

Magbild

Gick av mitt pass 9 imorse, och jag var faktiskt väldigt pigg. Brukar vara hur trött som helst men inte idag :)

Vi har inte gjort så mycket idag, utan mer åkt runt i lite butiker och köpt presenter m.m.
Min farfar fyller 70 den 16 augusti, men vi ska fira honom på tisdag. Så vi var tvungna att åka och leta efter något till honom idag, om vi ska kunna ha något med på tisdag. Annars hade det varit lite ont om tid då vi jobbar hela helgen.

Det är många som har frågat om jag kan lägga ut lite "magbilder", men jag är ju inte så himla förtjust att ta bilder på mig själv. Fast jag ska se om jag kan ta en bild som blir godkänd, isåfall lägger jag ut den på bloggen. Vill inte lägga ut de på facebook, så de som vill se får leta sig in hit :P



V.25(24+2)

Nu när jag ändå är igång med kameran kan jag ju lägga in en bild på vår fina vagn med :)








1 kommentar: