18 augusti 2010

Vart tog denna dagen vägen??

Imorse trodde jag att jag började bli sjuk. Jag vaknade av att jag var jätte förkyld, hes, hade halsont och huvudvärk. Men det försvann sen under dagen, hade bara lite huvudvärk kvar. Konstigt att det bara kan försvinna så, men det är ju bara bra :)
Nu känner jag mig inte det minsta sjuk, så jag var väl bara lite extra gnällig imorse :P



Denna dagen har bara sprungit iväg. Har bara varit på tre timmars personalmöte och varit och simmat. Så jag vet inte vart denna dagen tagit vägen.
Jag har inte simmat på länge nu, men badhuset har varit stängt och sen har jag inte haft tid(läs ork) till det. Men det var super skönt att simma och det känns jätte bra nu efteråt. Så det ska bli mer regelbundna besök till simhallen för min del hädanefter.

Nu ska vi äta en sen middag, bestående av kyckling i gröncurrysås och ris... mums!!
Jag är vrålhungrig nu ska ni veta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar