21 oktober 2010

Bomb under bilen

Igår var vi och bytte till vinterdäck på bilen. Skönt att ha det gjort.
Vi behöver däremot nya sommardäck. För på ett däck har det blivit en bula i, på insidan av hjulet. Ingen aning om hur den har kommit dit. De sa att det hade kunnat sprängas när som helst. Det kändes ju lite mindre bra, att ha kört med en "bomb" under bilen. Fast nu är det bytt iallafall.
Det är väl ett halvår tills vi ska byta tillbaka till sommardäcken, så vi har tid på oss att spara pengar till nya sommardäck. Eller så har jag ett halvår på mig att fjäska lite för pappa, så han kan fixa det. Man gör ju det som är enklast! :P

Vi var också och simmade igår. Trodde simhallen skulle vara full med folk då vi kom dit vid 17.30, men så var inte fallet vilket var väldigt skönt. Lite tur får man ha ibland.

Vi åt sedan tonfisklåda till middag och tittade på ett avsnitt Chuck. Jag älskar verkligen den serien, man kan helt enkelt inte tröttna på den. :)
Sen gick vi och lade oss i en renbäddad säng. Det är nog det bästa jag vet... efter Chuck :P

Nu sitter jag hemma hos Farmor och hjälper henne med datorn, men tog en paus här framför bloggen.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar