27 oktober 2010

Vecka 37

Idag går jag in i vecka 37(36+0).
Ni som vill läsa om vad som sker under denna vecka kan göra det här.

Här kommer en magbild från idag.

Tycker det ser ut som att magen sjunkit lite.

Nu är det inte många veckor kvar. Det är skönt att veta att det är max 6 veckor kvar tills vi får träffa den lilla :)
Min foglossnming har faktiskt blivit bättre och jag har lättare att andas än vad jag haft tidigare. Det är verkligen ett stort plus.
Mitt illamående har däremot blivit sämre. :( Jag kräker nästan varje dag nu och mår illa hela tiden. :( Det är rätt så jobbigt! Fast som sagt så behöver jag bara stå ut i någon vecka till.

Nu måste jag bege mig till bm.


1 kommentar:

  1. Caspian tror tror förresten att Ronja kommer den 24 November. Han berättade det för mig igår ;)

    Nu får hon gärna komma, vi lääängtar!

    SvaraRadera