27 oktober 2010

En annan ledig dag :)

Det har inte hänt så mycket sedan jag bloggade sist.
I måndags putsades det fönster i lägenheten för fulla muggar. Rickard var snäll och gjorde det jobbigaste, så jag behövde inte göra så mycket faktiskt.
Vi skulle sedan gå en promenad i pålsjö med Nelzon men det började regna, så det blev en lite mindre runda istället.

I går fikade jag med Shirin, Alex, Vincent, Maria och två till jag inte vet namnet på + en jätte söt liten bebis :)
Liam och hans farmor kom också förbi ett litet tag. :)
Var väldigt kul att träffa dem alla!

Jag fyndade sedan i Shirins butik. Jag köpte två stycken lundmyr mjukisbyxor. Riktigt söta.


Idag står det tvätt, barnmorskebesök och fika med Anna på schemat! :)

Nu ska jag snart gå en runda med Nelzon, i detta underbart fina väder! Ja om man gillar regn och rusk såklart. Det gör man nog bara om man har en hemmadag så att säga.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar