10 oktober 2010

Helgen

I fredags var jag och Anna och simmade. Vi simmade ca 40 längder var, det var hur skönt som helst. Tänkte jag skulle simma imorgon fm med, och ska då försöka få med mig Rickard också. :)

Kvällen tillbringade jag hos Sara och Mårten med Anna, Alex och Angelica. Där vi satt och pratade samt tittade på Idol. Eller idol var nog mer i bakgrunden för vi pratade oss igenom programmet :P
Det var väldigt trevligt iallafall!

Igår(Lördag) var vi och hejade på Andreas som spelade en kvalmatch mot Ovesholm i Allerum. De gjorde en bra insats, fast att de inte vann. Men de har en match kvar, och den kommer de vinna. Det känner jag på mig ;)



På kvällen fick vi besök utav Anna, Andreas, Sara och Mårten. Vi åt taco och spelade spel. En riktig mysig lördagskväll.
Vi spelade Rita och Gissa. Det är ett riktigt roligt spel. Vi skrattade en hel del kan man säga...
Speciellt när Anna säger med lite högre röst än vanligt:
-Svara nu.. KNULLAR DEM???!!
När jag försökte rita ett Lusthus, och inte ett horhus eller ligghus som de gissade på. Haha!!

Anna ritade en binda, som såg mer ut som barbapapa med vingar! :P Tyvärr har jag ingen bild på den.

Denna bild har jag "lånat" från Annas blogg

Idag sov vi länge, med tanke på att vi nog inte somnade förrän 4 imorse. Sen var det bara att ta tag i disken sedan igår. Det var inte ett litet berg!! Fast det blir mycket när man äter taco.
Sen bar det av hem till Rickards Mamma och hennes sambo som bjöd på mat. Nelzon blev klippt av Karin, som var snäll och gjorde det så jag slapp. Just nu är det lite jobbigt för mig att stå upp och klippa honom som tar ca 2,5 timmar. Så det var snällt av henne! Nelzon tyckte väl inte det däremot, han hade gärna sluppit den "tortyren".


Han är så liten nu tycker jag. Vi fick spänna in hans sele för den var alldeles för stor nu när mer än halva pälsen försvunnit. :P

Nu måste jag gå och lägga mig! Vi ska upp tidigt på föräldrautbildning imorgon. Därefter blir det nog en date med Frida.

Tjiing!

1 kommentar:

  1. HAhahaha.. Skrattar för mig själv när jag läser detta.. "Barbapappa med vingar" :-) Vad fin Nilsson blev!!

    Kram

    SvaraRadera