24 oktober 2010

Helgen

Hade en trevlig fredagskväll hemma hos Anna och Andreas. Det blev som sagt lite idoltittande och efter det lite roliga klipp från YouTube. Anna hade bakat en LCHF-kladdkaka. Den var hur god som helst! Mäktig och inte för söt. Man var verkligen inte sugen på något sött efter heller. Super! :)

Denna bilden på Xider i Fredags tyckte jag var rätt så häftig, 
Han har lyxat till det med färgade linser... :P

Igår(Lördag) städades lägenheten när Rickard slutat och det behövdes kan jag säga.
Efter det åkte vi till NetonNet och köpte en mikrovågsugn. Vi behövde verkligen en ny. Sen är det slut på shoppandet för vår del på ett tag. Nästan iallafall, jag behöver ett nytt objektiv till min kamera som inte är allt för billigt tyvärr. Fast jag tror att jag får vänta med det, eftersom det ekar i kassan för tillfället.


Vi hade en mysig Lördagskväll tillsammans! :) Det var längesedan vi hade en lördag helt själva.
Vi åt plankstek och efter det blev det lite lördagsgodis. Inte helt fel. De säger ju att man ska ladda upp med kolhydrater inför förlossningen, så det kan man ju tolka som man vill. :P


Nu är Rickard coopvärd på Olympia. Jag har ingen aning om vad de gör, men vet att han infinner sig där iallafall. :P
Själv gör jag inte så mycket just nu. Äter lite vindruvor och bloggar. Men jag är sjukt sugen på en tunnbrödsrulle med tonfiskröra. Jag får helt enkelt stå ut med mina vindruvor, som inte är helt fel det heller. För jag orkar inte bege mig till affären.

Nu ska jag diska tänkte jag, sen förbereda för taco som vi ska ha ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar