06 oktober 2010

Vecka 34

Idag går jag in i vecka 34 :)
Ni som vill läsa om vad som händer under denna vecka kan göra det här.

Vi var på ett till tillväxtultraljud idag. Bebisen växer som den ska och väger ca 2300 g :)
Alla andra prover de tog på mig såg också bra ut så den lilla/lille mår fint.
Hade världens bästa läkare idag, hon var så himla snäll och förstående. Hon tyckte att de inte skulle skicka mig till sjukhuset för att trycket ligger lite högt, eftersom det gör det varje gång jag går till bm. De skulle då istället låta mig vila, för då sjunker det och ligger bra. Så det känns bra att nu kunna slippa dessa sjukhusbesök och alla extra kontroller. Missförstå mig inte, det är alltid lika mysigt att se den lilla på ultraljudet, men just nu är det bara jobbigt under dessa omständigheter.

I vilket fall så mår bebisen bra och faktiskt jag med :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar