22 oktober 2010

Dåligt humör en hel sommar....

När jag hade varit hos farmor igår så åkte jag hem till mamma där hon bjöd på mat :)
Det bjöds på kålpudding med potatis, mums!
Jag och mina syskon hjälpte henne att sortera lite i hennes källare, eftersom hon snart ska flytta till hus med hennes kille.

Jag fick med mig lite av mina gamla skolsaker, lite Disneyböcker och andra barnböcker som vi hade när vi var små.
Jag hittade också en dagbok från när jag var 12-13 år. Jag kan ju säga att jag var nog på väldigt dåligt humör under en hel sommar. Tror inte att fanns en sida i boken där jag hade något positivt att skriva. Hehe.. man hade det inte lätt :P
En mening ur dagboken:
"Idag har jag varit på Rååbassänger med mina TÖNTIGA syskon, jag hatar dem!"

De hade säkert inte gjort någonting. Det var säkert bara jag som var väldigt ilsken.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Har tvättat och strukit lite, annars har jag tagit det lugnt. Fast nu tänkte jag åka och simma sen beger jag mig hem till Anna och Andreas och tittar på Idol är det tänkt. Rickard ska på After Work med några arbetskamrater så vi har "fredagsmys" på vars ett håll.


Tjiing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar