25 september 2010

Barnpassning

Idag tog vi en lång sovmorgon, det var längesedan vi gjorde det tillsammans. Det var skönt att få sova ut! :)

Vi åkte sedan och hämtade mina småsyskon, Daniel och Jonathan, som vi ska passa tills imorgon.
Vi åkte till DK ett litet tag, så de fick äta pölse med bröd och köpa lite godis på båten. Det är alltid uppskattat!
Nu sitter de i soffan och tittar på Simpson och myser med godis :)
Det ska jag också göra, köpte lite godis vi med!

Imorgon blir det busfabriken efter vi ätit lunch! Det ser de framemot, jag och Rickard längtar väl tills vi åker därifrån :P
Jag älskar med att "leka" så jag hade gärna busat runt där med dem, men känner mig lite klumpig för det just nu!

Bjuder på en bild på Johanna och de två busungarna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar