20 september 2010

Om fyra år....

Skönt att valet nu är över, men mindre roligt var det att alliansen fortsätter regera i 4 år till och att ett främlingsfientligt parti har fått en plats i riksdagen.
Fast det är inte så mycket att göra åt det än att acceptera. Det är bara att rösta om 4 år igen och hoppas på ändrad regering.


Var på kalas igår och firade mina systrar som fyllt 18 och 21. Det var jätte kul att träffa alla :) Det är inte alltid man träffar hela släkten på en gång.
Christer (min morbror) och min pappa retas alltid med varandra och det var ingen skillnad igår. Christer lade fram en kommentar till pappa;

"Pernilla är väldigt lik dig, de andra hade tur!"

Helt plötsligt får jag också ett järnrör i nacken :P Visserligen har han aldrig påstått att han är snäll... :P


Nu ska jag äta upp frukosten sen fixa lite här hemma, innan jag ska iväg och äta Lunch med Frida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar