04 september 2010

På lite sämre humör...

Har inte alls varit på ett bra humör idag. Ingenting har känts eller varit bra!
Allt kan ju inte vara på topp varje dag.

Fast mitt dåliga humör har vi ändå varit och simmat, åkt till Ikea och handlat lite smått och gott, som en tavla till vardagsrummet t.ex. och varit på babyland och köpt en skötväska och en pingumobil till vagnen. Jag älskar pingu, han är så himla söt.



Sen har vi bara haft en lugn kväll hemma. Jag är på mycket bättre humör nu iallafall, så det gjorde nog susen men en hemmakväll :)

Tänkte lägga in en bild innan jobb imorgon eller på söndag på hur det nu mera ser ut i vårt vardagsrum. Är faktiskt riktigt nöjd!

Nu skriker sängen på mig, den har höjt rösten nu efter att ha kallat på mig i några timmar. Så det är nog dags att krypa ner så jag orkar upp till jobb imorgon. Börjar 10 slutar 10 på söndag. Sen har jag SEMESTER I TRE VECKOR!! Det ska bli så underbart.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar