10 september 2010

Lite klagomål (igen)...

Jag längtar så himla mycket tills det är vinter. Då man verkligen kan vara säker på att det är kallt!
Jag har varit så sur hela sommaren när jag vaknat på morgonen och sett att solen tittat fram. Solen är ju så förbaskat varm! Missförstå mig inte nu jag älskar sommaren och värmen (om man tar bort småkrypen :P), men inte just nu!
Ni kan inte ana hur jobbigt det har varit att leva denna sjukt varma sommaren.
Att behöva duscha kallt flera gånger om dagen och ändå vara lika varm och äcklig. Ingenting har hjälpt. Det som har varit jobbigast är, att jag jobbat väldigt mycket i sommar och att på jobb vara svettig och äcklig. Där kan man inte göra så mycket åt det, och det har inte varit trevligt.
Både att vara så varm så man inte vet vart man ska man ta vägen och må illa och kräka hela tiden är ingen rolig kombination.

Jag har haft en väldigt rolig och bra sommar, men det har ändå varit en av de värsta i mitt liv. Jag ska aldrig mer vara gravid under de varma månaderna igen, det har jag lovat mig själv.
Jag vet att jag har klagat hela sommaren, det är ändå jag som själv valt att vara gravid. Men jag har inte valt att må såhär!

Jag är så glad att jag har så bra vänner som stått ut med mig hela sommaren under mitt ständiga klagande. Jag lovar att jag ska bättra mig!

Idag när jag vaknade och såg att det regnade ute blev jag glad! En dag då jag slipper svettas och känna mig äcklig. Vad fel jag hade, det är ju fortfarande varmt!! Jag orkar eller vill inte göra någonting när det är såhär varmt. Jag vill verkligen inget hellre än att frysa, så varför kan det bara inte bli kallt?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar