05 september 2010

Lite klagomål så här på en söndag.

Gick av mitt pass 10 imorse, och nu har jag semester :) Det ska bli så skönt!
Jag sitter nu och väntar på bussen efter att ha varit och simmat, de går ju bara en gång i halvtimmen.
Jag har lovat mig själv efter idag att ALDRIG mer simma på söndagar! Det var säkert 4 simskolor och verkligen smockat med folk i motionsbassängen. Det är många som tror att de äger hela bassängen och struntar i att det är fler som simmar. De simmar på en, sparkar en och korsar bassängen utan att se sig för. De ber ju inte heller om ursäkt när de sparkat till en eller så, utan tittar på en som att man får skylla sig själv för att man är ivägen.
Usch, nej aldrig mer!

Nu kom bussen så jag får nog kliva på om jag ska komma hem någongång. Johanna har sovit hos oss inatt så jag ska hem och äta frukost med henne nu!

Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar