18 september 2010

Dålig uppdatering

Ursäkta det lilla blogguppehållet. Har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera, men det ska bli ändring på det. :)
Det ska också snart komma upp en magbild, ska bara ta en bild först :P

I torsdags var jag och simmade, det var lika skönt som sist. Älskar verkligen att simma :)
Efter det åkte jag till Väla med Anna, Shirin, Alex, hennes söta mamma och världens finaste Vincent. Blev inte så mycket handlat för min del, ett par leggings och ett jätte sött set till bebisen.



Igår hämtade jag vår bil som blev klar lite tidigare än planerat, vilket inte var helt fel!
Jag var sedan på Ikea och Väla en snabbis.

Kvällen tillbringade vi hos Rickards pappa där vi lagade fläskfilé med sötpotatis och morrötter. Det var riktigt gott!!

Nu ska jag tömma en maskin tvätt, sätta igång en ny och åka hem till mamma :)

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar