20 september 2010

Måndag

Åt lunch med Frida på O'learys innan idag. Det var trevligt att träffa henne, tycker det var alldeles för längesedan. Så blir det när man bor långt ifrån varandra.



Nu i eftermiddag har jag och Rickard varit på Väla och Jysk. Köpte ett par stödstrumpor på apoteket då mina gått sönder. Man känner sig gammal som ska behöva ha dessa på sig varje dag, men hellre det än ett par tegelstenar till fötter.
På Jysk kollade vi på ett matbord men det föll oss inte i smaken. Vi har bestämt oss för att vi behöver ett nytt större bord med fler stolar. Jag tror jag sett ett fint bord i Ekeby, men det kan lika gärna vara någon annanstans för mitt minne är inte vad det brukar vara. :P
Så vi får åka en skånerunda någon dag och jaga matbord.

Vi har också tvättat hela eftermiddagen och hunnit storhandla. Jag är helt slut nu! Så Nelzon och jag tänkte inta liggposition nu och sova! Rickard sitter nog vid datorn ett tag till.
Jag ska upp tidigt imorgon till BM och vill då inte vara allt för trött.

Jag säger God Natt och Nelzon säger "ey yo"!!




2 kommentarer:

  1. Hahahaha,vad söt han är lilla Nelzon :)

    SvaraRadera
  2. Din favvosyrra Helena21 september 2010 kl. 17:30

    HAHAHAHA! Den tröjan klär honom något så otroligt mycket!

    SvaraRadera