23 september 2010

Grön Spindel

Drömde lite konstigt inatt!
(Nej Rickard och Andreas ingenting om er, så ni kan vara lugna :P)

Drömmen var kanske inte så konstig i sig utan det var själva uppvaknandet som var lite ovanligare.
Jag drömde att jag låg och sov i sängen (som jag också gjorde :P) fast Rickard var inte hemma utan på hans plats låg det en jättestor och äcklig GRÖN spindel istället. Jag blev ju rädd (i drömmen) och ryckte till och rös. Ville ju inte ligga bredvid den äckliga saken. Det var då jag vaknade! Jag hade antagligen ryck till så häftigt att jag hoppat ur sängen, för jag vaknade av att jag låg på Nelzon som sover på golvet. Som tur var så visste jag av någon konstig anledning att jag var tvungen att ta emot med armarna för att inte mosa Nelzon. Så han klarade sig utan några allvarligare men. Han vaknade med ett ryck däremot och det var väl det som fick mig att vakna, likaså Rickard för han hörde väl dunsen när jag for i golvet. Nu har jag ett stort blåmärke på armen, men har ingen aning om hur jag fått det.
Jag kom iallafall upp i sängen igen, med Rickards hjälp tror vi. Vi var nog inte riktigt vakna så den delen är lite oklar :P




Tror jag ska sova lite längre in mot mitten av sängen inatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar