15 september 2010

Läkarbesök och besök hos BM

Innan läkarbesöket igår passade jag på att simma som jag inte gjort på en vecka. Det var riktigt skönt, älskar verkligen att simma. :)



Läkarbesöket gick bra, skulle diskutera mitt blodtryck eftersom det ligger lite högt. Alla andra värden är bra, så jag tror att det inte är någon fara, det hoppas jag iallafall. Jag ska nu dit en gång i veckan för att ta blodtrycket så de håller lite koll på det. Vi har också fått tid till ett tillväxt ultraljud den 28/9. Så då får vi se lilltjejen igen och det är ju inte helt fel.

Efter läkarbesöket träffade jag Lina, det var ett tag sedan nu så det var på tiden tyckte jag :P



Idag skulle jag till barnmorskan där hon mätte SF måttet och lyssnade på bebisens hjärtljud :) Magen växer som den ska och hjärtljuden ligger på 150 slag/min och det var bra! Så bebisen verkar må bra iallafall.

Sen blev det en lunch med Anna på Harry's :-)

Nu ska jag vila lite hade jag tänkt!
Tjiing

1 kommentar: