27 oktober 2009

Fullt upp

Har inte blivit så mycket bloggande sista tiden, men har haft fullt upp. Jag har både jobbat väldigt mycket sen har vi hjälpt Rickards föräldrar att flytta det sista och städa huset.
Vi har tillbringat nästan hela dagen idag i huset och städat, så vi är helt slut nu. Rickards pappa bjöd sedan på pizza som tack för hjälpen :)

Imorgon är jag iallafall helt ledig både från jobb och städ. Då ska jag träffa Anna , ska bli kul! Hon har precis kommit hem från Florida och det har verkligen varit tomt utan henne under dessa två veckor.
Jag var visserligen ledig från jobb idag men det var personalmöte imorse, så helt ledig var jag ju inte. :P

Det ska bli skönt när allt detta med huset är klart så jag kan slappna av lite. Just nu suger det musten ur mig och jag känner mig trött och grinig alltid. Jag hade bara velat sova hela dagarna. Sen har jag tagit extra tider på jobb, men det är ju mitt eget fel. Fast vi behöver dessa extra pengar, men just nu känner jag att jag egentligen inte orkar. Men det är bara att bita ihop.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och drömma mig bort ett tag.



God natt!

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar