15 oktober 2009

Trött

Ja, då har man blivit vaccinerad. Det kändes inte alls mycket.
Det kändes bara konstigt att "köa" för att kunna få en spruta, det gör man ju inte så ofta.





Jag sov rätt länge idag, men det kanske inte var så konstigt eftersom jag somnade vid 4 halv 5 tiden i morse. Jag hade kunnat sova längre, men Nelzon behövde gå på toaletten. :P
Tycker inte om sådana här dagar då jag somnar sent. Får då oftast huvudvärk och är trött hela dagen därpå.

Annars har jag inte hunnit så mycket mer än att städa lite här hemma och strukit berget av tvätt.

Men nu ska jag vila lite tänkte jag, börjar få huvudvärk.
Börjar sen jobba 20 och slutar 9 imorgonbitti. Innan jag börjar ska vi nog åka inom Anna och Andreas och mysa lite med deras katter. Men först får Rickard komma hem från jobb så vi kan äta :)

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar