16 oktober 2009

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

...innan idag iallafall. Kan ju hoppas att det vänder igen så vi har lite höst innan vintern drar igång. Känns som om vi hoppat över hösten i år och gått direkt på vintern. Jag gillar vintern, men jag vill hinna vänja mig vid detta kalla väder, det är därför vi har hösten!

Från det ena till det andra.
Slutade 9 idag och åkte direkt till Anna och Andreas Place och mös med deras katter. De är sååå söta! Skulle kunna kidnappa med dem hem. Sen åkte vi och simmade men jag orkade bara 20 längder eftersom jag kände mig lite hängig. Jag tror ju det beror på att jag vaccinerade mig igår.

För har nog haft alla biverkningar man kan ha och lite till. Samt att jag har mått riktigt kasst och fått en extra "muskel" på armen (vilket inte är helt fel, om det inte hade gjort ont). Så jag har fått ställa in min date(:P) med Emmie ikväll. Det hade varit kul att träffa henne för det var ett litet tag sedan nu. Men eftersom jag ska jobba imorgon så är det nog bäst att vara hemma och tycka synd om mig själv, så jag blir bättre.




Rickard ska iväg på personalfest nu ikväll så jag åker till Rickards pappa medans han är iväg, så han kan ta hand om mig och Nelzon. Har ingen ork att gå ut med Nelzon när jag har feber.

Så i detta inlägget har ni nog förstått att jag tycker synd om mig själv och vill då självklart att andra ska göra det med :P
Nej, men jag blir alltid gnällig när jag är sjuk. Eftersom jag så sällan är det och glömmer bort hur dåligt man mår. :P

Men nu ska jag ta på mig så vi kan åka.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar