31 oktober 2009

Komet....eller kanske ett UFO?

Sitter hemma hos Emmie nu och dricker vin :)
Ett väldigt gott röttvin, smakar som saft.
I vilket fall så var det inte därför jag skulle blogga.
Utan det var så att Emmie bara helt plötsigt började peka mot fönstret och säga titta, alltså titta där. Jag trodde först hon skämtade men jag tittade ändå. Då såg vi ett stort "eld" klot, vi trodde först det var ett stjärnfall, men eftersom de skiftade storlek hela tiden och åkte riktigt snabbt rakt fram så var det nog inte det. Sen bara tvärstannade det och stannade där i typ två minuter. Sen började den röra sig igen och blev mindre och mindre. Sen försvann det och då lös himlen upp. Vad var det? Det måste varit en Komet. Kanske ett UFO? haha. nej det tror jag inte men det var lite kusligt. Sen har vi nog letat igenom alla nyhetssidor för att se om det stod något men icke. Så det var väl bara jag och Emmie som såg det och ingen verkar tro oss. De säger såhär.. "jaja, vi tror er men drick nu inte mer vin". Men vi lovar vi såg det!
Även fast vi hade haft god tid på oss att hämta mobilerna och filma det hela så hade vi klart inte det i tankarna.

Nu ska vi festa vidare! Skåål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar