01 oktober 2009

Storstädning!

Ja det behövs ibland.
När jag kom hem från jobb vid 17.15 så började jag städa badrummet, toaletten och dammtorka lägenheten. Sen kom Rickard hem från jobb och började dammsuga och tvätta golven. Snacka om bra Teamwork :)
Men Nelzon gillar inte när vi städar, han tror att dammsugaren är ett monster.



Så jag och Nelzon fick ta en promenad medans husse städade :P

Det blir föresten inget jobb för mig ikväll, jag tog en semesterdag. Bara för att aktiviteten min brukare har idag stördes utav att vi hade avlösning kl 20 ikväll. Så det blev bäst om assistenten som är där under dagen stannade över natten med. Men jag klagar inte, det är skönt att vara ledig. För imorgonbitti ska vi hjälpa Rickards föräldrar att flytta och sen jobbar jag på Lördag(24-timmars pass).

Men nu ska vi åka och handla så vi får någon mat idag. Det blir en sen middag och på menyn står det Tonfisklåda..mums:)

Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar