18 oktober 2009

Show me heaven!

Slutade 10 imorse sen skulle vi egentligen simmat men jag har fortfarande ont i armen sedan sprutan så vi tar det imorgon istället. Influensakänningen jag hade efter vaccinet, satt bara i i fredags så det var ju skönt att det gick över snabbt!

Annars idag har vi tittat på några avsnitt psych på www.yidio.com. Det är en sida som är väldigt snarlik Fastpasstv.com, men enligt min åsikt lite bättre. Där fanns det väldigt många uppspelnings länkar, dock kostar vissa, men inte alla såklart. Det var mycket bättre bild och bättre ljud.

Nu har vi Storstädat lägenheten och tvättat lite mattor. Har också hunnit gå en lång promenad med Nelzon :)
Föresten så är Nelzon mycket mycket bättre nu. Han äter som han ska och är mycket piggare. Så det känns så skönt!

Nu ska jag ta på mig (har precis duschat) sen kommer min stora lillasyster på besök :)

Bjuder på ett klipp av en av mina favoritlåtar!

Show me heaven - Maria Mckee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar