04 oktober 2009

Kanelbullensdag :)

Då är man äntligen ledig :) Denna helgen har jag jobbat 42,5 timmar och det känns att jag har gjort det med. Är helt slut. Men nu är jag ledig tills Onsdag, så jag har några dagar att vila upp mig på. Därför har det inte blivit något bloggande.
Rickard har inte heller varit hemma så mycket, han har hjälpt sina föräldrar att flytta. Så efter hans lediga helg är han helt slut han med.

Nu håller vi på att städa och tvätta här hemma, det behövdes. Speciellt när det är ett sådant här väder. Då drar Nelzon in löv, jord och grejer som fastnar i hans päls.
Så när detta är gjort så ska vi äta frukost som vi inte har hunnit göra än.
Som om detta inte vore nog för denna helgen så behöver bilen också tvättas och städas.
Måste allt vara skitigt samtidigt liksom?!



Sen ska vi faktiskt äta kanelbullar, det tycker jag att vi förtjänar. Det är ju också kanelbullensdag idag. Så vi ska köpa med oss några bullar från drottninghögsbageri (Tycker de har godast bullar där), och ta med till Rickards mamma.



Så ser dagen ut änsålänge.
Känns som vi har lite att göra så nu får jag nog återgå till städningen.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar