23 oktober 2009

It's friday I'm in love...

I don't care if monday's blue
tuesday's grey and wednesday too

thursday I don't care about you
it's friday I'm in love

Fredag idag och jag är le
dig imorgon :) kan det bli bättre!?
Har precis varit och handlat, och ska snart iväg till Emmie.
Blir en liten förfest hemm
a hos henne sen blir det nog utgång!



Var med Emmie igår, och vi blev bjuda på brunch hemma hos Bill. Snällt :)
Sen gick vi på Ikea, åkte inom någon glasögonbutik och körde runt halva stan för att hitta någon affär som sålde glögg! Vi var så sugna på glögg igår och som tur var hittade vi det till slut!
Så gott det var, glögg med mandlar! mmmm.

Sen hjälpte jag henne med lite skolarbete..

Men nu ska jag fixa lite innan jag ska iväg.
Ha en underbar Fredag.. det ska jag ha :)

Tjiiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar