21 oktober 2009

Senare än planerat :P

Jag var som sagt hos Emmie igår, och det blev väl lite längre än vad jag tänkt mig. Var väl hemma någongång över 02.
Men kul hade vi och glömde bort tiden. :)
Jag börjar inte förrän 12 idag så det var inte så farligt och jag är inte alls trött nu heller. Det var nog värre för Emmie som började 7 idag.

Jag kände ett riktigt sug efter choklad igår, det har jag inte ätit på länge. Så jag köpte det igår och guud var gott det var :P men jag kan säga att jag är rätt trött på det nu och kommer nog inte äta det på ett tag, för jag åt alldeles för mycket!

Nej men nu ska jag gå en promenad med Nelzon sen blir det frukost och sen iväg till jobb!
Jobbar 12-9 imorgon bitti. Sen är jag ledig tills på söndag :) Skönt!



Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar