30 oktober 2009

Nu är det slut på veckan och...



Slutade 9 imorse och för en gångs skull så sov jag väldigt bra inatt. Så idag har jag varit väldigt pigg. Efter jobb så åkte vi och hämtade farfar för att sen åka och kolla en prisuppgift på vad det kostar att laga "skadorna" på bilen. Farfar rekommenderade ett ställe på berga som han tyckte var bra, så han gick följa med som gps. Men självklart så hade de semesterstängt idag, så det får bli på måndag istället. Jag hoppas att det inte blir alltför dyrt så vi kan har råd med att åka på någon resa i sommar.
Nu när vi visade farfar bilens skador så såg jag hur skitig den var, så det var bara att åka till pappa och tvätta den. Johanna (minsta lillasystern) följde med och hjälpte till. Så tjänade hon lite extra pengar.
Vi stannade längre än vad vi tänkt så det kommer bli en sen middag idag. Men det gör inget, det är ju Fredag och jag är ledig imorgon :)
Jag tog en semesterdag imorgon, jag kände att jag behövde det efter mycket jobb den senaste tiden. Så tro det eller ej, jag är ledig en HEL helg nu. Det var längesedan jag var det! Var ledig en hel helg i januari senast. Inte nog med det, Rickard är också ledig denna helgen. :) Bara för det så har vi båda olika planer för morgondagen, men så är det när man väl är ledig :P

Nu så ska jag hjälpa Rickard med maten!

....dags för fredags myyyys :)

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar