29 oktober 2009

jobb jobb och åter jobb

Jag som trodde jag skulle vara ledig igår, men icke. En annan assistent blev sjuk och ingen annan än jag kunde jobba, så det var bara att bege sig till jobb igår 12 till 9 imorse. Känner att jag är rätt trött nu.
Mormor kom och hämtade mig när jag slutat sen åkte vi och hämtade min mamma och syster. Mormors moster Elsa fyller 94 idag så vi åkte dit med lite presenter till henne. Hon blev så glad. Hon blev så rörd av att hon fick presenter och att vi kom och hälsade på. Hon är så söt lilla Elsa.

Nu så blir det lite städning här hemma. Sen svämmar tvätten nästan över i tvättkorgen så det kanske är dags att tvätta med?!
Kanske ska hinna sova lite med, fick knappt någon sömn inatt. Jag ska jobba ikväll igen (20-9) så det är nog bra om man inte är för trött då.
Ja då är det väl bara att sätta igång... eller jag väntar nog till Nelzon har vaknat. Synd att stänga in honom i ett rum när han sover så sött.



Vi stänger alltså bara in honom när vi städar, för annars attackerar han våra städredskap. Han gillar nämligen inte dem. Men vem gör det?

Tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar