10 september 2009

A(H1N1)

Gud vad trött jag är idag. Tycker att jag sovit hyfsat bra inatt, för att ha varit på jobb, men är ändå väldigt trött och seg. Kanske börjar bli sjuk? Svininfluensa?!?!? :P Nej, ligger kanske bara en förkylning bakom.
Tycker att den här pandemin har förstorats upp onödigt mycket. Visst att den är allvarlig och att den sprids snabbt, så alla försiktighetsåtgärder är självklart bra. Men, det finns alltid ett men, bara man skulle bli lite förskyld eller kanske hosta en gång, så ska man nästan isoleras. Klart att man ska vara försiktig och vara noga med sin hygien, men det ska man väl egentligen annars också? I vilket fall tycker jag att det är lite överdrivet.




Nog pratat om svin, så nu eftersom jag är så trött tänkte jag träna lite pilates. Då piggnar jag nog till. Sen ska vi ta Nelzon på en lång, skön promenad innan jag ska till min syster och hjälpa henne med matte samt färga hennes hår.

Börjar sen jobba 19.45 och slutar 9 imorgon bitti :)

1 kommentar:

  1. HEEEJ kompis!! Nu har du en ny snokare på din blogg ;) Hoppas allt är brao :D Pussar

    SvaraRadera