29 september 2009

God natt

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är riktigt trött, men det får jag vara eftersom klockan snart är halv ett :P Ska först gå en liten runda med Nelzon så han inte kissar på sig i natt.

Tyckte synd om honom i morse. Rickard gick ut med honom i söndags vid 23-tiden och tog honom på en lång runda. Sen gick han upp vid 7 i morse och tänkte äta frukost innan han gick morgonrundan, men så blev det inte. Nelzon går nu på kortisontabletter för hans inflammation i mage&tarm och blir då extra nödig. Så han stod rakt upponer i köket och så bara börja det rinna urin, sen sprang han till hallen med svansen mellan benen. Han kunde alltså inte hålla sig länge...och han skämdes så!
Det är inte lätt att vara kissnödig och inte kunna berätta det!

Nä men nu ser jag knappt längre vad jag skriver, för ögonen går i kors.







God Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar