24 september 2009

Ge mig sol och värme..

Sitter här och drömmer mig bort till sol och värme. Jag vill verkligen åka någonstans. Såsom till Thailand, Cypern, Kanarieöarna, Egypten. ja ni förstår. Hade bara velat ligga på någon strand nu och bara ta det lugnt. 2 veckor hade varit helt perfekt. Men resekontot är nästintill tomt, såsom alla våra konton. :(
Någon som känner för att ge något resebidrag, så uppskattas det?! :P hehe!



Det får väl bli en resa till nästa sommar, då jag för första gången i mitt liv kan ta ut semester:) Det ska bli så skönt. Jag får ju hoppas att jag och Rickard kan ha semester samtidigt då, annars blir det svårt att åka någonstans tillsammans.

Känner mig rätt seg idag, det måste nog vara detta tråkiga väder.
Men nu tänkte jag tvätta lite och duscha innan jag ska iväg till jobb igen i några timmar. Sen är jag ledig tills söndag :)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar