16 september 2009

Väla och skopunkten

Tja!

Har precis kommit in från en promenad med Nelzon. Han blev riktigt glad när jag kom hem, har ju varit själv i några timmar.

Så här glad blev han...



Upplösningen var inte så bra men man kan se lite iallafall.



Varit på Väla och skopunkten med Anna idag. Där det blev några timmars shopping. Jag provade en jacka på BikBok, som var riktigt fin, men jag vet inte riktigt om den klädde mig. Är väldigt kluven på om jag ska köpa den eller inte. Kanske ska till Väla igen på Fredag, så då har jag några dagars betänketid.

Träffade en gammal klasskamrat på skopunkten idag. Det var hur länge sedan som helst man såg henne. Kul att se dig Diana! :)

Dagens inköp:
Scarfs från H&M (59.90), Svarta tygskor H&M (129),
Ögonskugga från lancôme (190) och ett par stövlar från skopunken (299).



Rickard fick också ett par skor från skopunken (299). Hoppas de passar!



Men nu ska jag tömma en maskin tvätt, tänkte jag. Hade också tänkt titta på ett avsnitt Top Model 13 på Fastpasstv.com, men hinner inte innan jag ska hämta Rickard på jobb. Han slutar 21. Så det får bli efter det.

Kraamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar