28 september 2009

Skitiga fönster? - ja, det kan man säga!

Det blev ingen uppdatering igår, jobbade hela dagen. Började 10 igår morse och skulle slutat 9 idag men det blev ändringar och jag fick sluta 15.30 istället. Så det blev 29,5 timmar, några timmar mer än vad jag räknat med. Men det gör inte så mycket, hade inte planerat att göra något idag ändå.

Men nu är jag hemma iallafall :) Jag skulle egentligen putsa fönster här idag men det känns onödigt när det regnar. Mormor kom hit idag och skulle hjälpa mig men eftersom det inte blev något insisterade hon på att styrka min tvätt istället. Visst är hon snäll :)



Våra fönster har behövt putsas i kanske ett år men jag har dragit på det för det är sååå tråkigt. Men nu ser vi inte ut längre, så det är nog på tiden kan jag tycka. Visserligen ser ingen in heller så det kanske inte är så dumt iallafall :P
Så det blir väl att ta tag i det i veckan när vädret tillåter.



Nu ska vi göra mat :) och idag står det Gulaschsoppa (eller hur det stavas) på menyn... Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar