25 september 2009

The day after

Man mår väl som man förtjänar antar jag, har huvudvärk och mår lite illa. Det blev några glas vin igår hemma hos Annas arbetskamrat Maria och någon drink på Tempel. Von Benzo var på Tempel igår, och jag hade aldrig hört talas om dem innan. Men de var rätt så bra faktiskt :)



Vi pratade om det igår när vi var hemma hos Maria, att många tycker att jag och Anna är lika, fast vi ser det inte själva. Många kan komma fram och fråga om vi är syskon, but we are just friends. :P
Vi sa också det att det var ett tag sedan nu det var någon som frågat oss det. Men, när vi gick vidare till Tempel igår var det två/tre stycken som tog ett steg längre och frågade om vi var TVILLINGAR?
Vi har kanske förstått att vi på något sätt är lika, men tvillingar?! hehe..



I vilket fall hade jag en trevlig och rolig kväll, men det har jag alltid när jag är med Anna :)

Nu ska jag äta en sen frukost och se på Supernatrual, sen bli det nog lite Top Model!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar