20 september 2009

A trip to Kalmar..

Håller på att packa, men tog en liten paus. Har precis gått av mitt 24 timmars pass.
Vi ska åka till Kalmar idag och träffa Rickads syster med familj.Vi stannar inte så länge, utan vi kommer hem på Tisdagkväll igen. Eftersom vi båda jobbar onsdag.

Rikard, Helena och Caspian

I fredags var jag hos Emmie, med Madde, Valentina, Maria och Frallan, sen gick vi vidare till Dickens. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det stället, det är väl ok men jag föredrar Harrys. :P Roligt hade vi iallafall. Jag tänkte egentligen inte gå ut, eftersom jag skulle jobba dagenefter (igår), men det blir aldrig som jag tänkt mig. Var väl i säng vid halv 5 och hade en souvenir med mig hem.



Jag mådde inte alls dåligt igår och var inte ett dugg trött, så det gjorde ju inget att jag gick ut. Visserligen är jag väldigt trött idag, men det får jag ta! Jag hoppas bara jag slipper köra tll Kalmar, kanske kan övertala Rickard :P

Nu ska jag fortsätta packa och göra vid mig, sen bär det av :)

Kraaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar