29 september 2009

Helt slut

Sitter nu i Mörarp hos Rickards föräldrar. Även fast vi inte har flyttat så mycket mer än lite flyttkartonger idag är jag helt slut. Man är ingen van flyttare precis :P

Nu har vi ätit något väldigt onyttigt, så det blir väl ett extra träningspass imorgon. Ja det blir väl att träna en gång, alltså en gång mer än vanligt. Jag har blivit väldigt dålig på att träna nuförtiden. Jag har bara sponsrat nautilus med pengar denna sommaren, men det är väl egentligen bara att sätta igång att träna.




Imorgon ska jag på en hjälpmedelsmässa i Malmö med jobb. Det som är skönt är att det inte är allt för tidigt. Så man slipper gå upp omänskligt tidigt och sen får jag ha bilen för Rickard är snäll och tar bussen till jobb i Ödåkra. :)





Mässan är mellan 10-16.



Nu ska jag titta klart på House:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar