02 september 2009

Nollning

Suttit här ett tag och scannat in lite gamla bilder som jag ska lägga in i ett collage till min syster.
Collage är roligt att göra men allt förarbete är rätt långtråkigt.

Igår jobbade jag i någon timme, sen blev det fika på Mezos uteservering med Anna och Leksand. Väldigt skönt väder att sitta ute i.
Nollning var det också igår nere i stan. Detta året var säkerligen outfittemat 80-talet. Isåfall hade det verkligen lycktas. Men vad små de ser ut att vara, vissa såg ju ut att vara 12år och verkligen inte så gamla för att börja högskolan.

När jag sen kom hem så tänkte jag att vi skulle se klart filmerna vi hyrde i måndags, men denna gången somnade vi båda två. Hann visserligen se början av "Benjamin buttons otroliga liv", och den var rätt så seg, iallafall det jag såg.
Det var kanske därför vi somnade?! :P

Nej nu tänke jag äta frukost och ta en promenad med Nelzon.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar