03 september 2009

Inte min dag...

Nej det är verkligen inte min dag idag.

Vaknade rätt så sent, lite för sent eftersom jag har några saker att göra innan jobb.
Jag skulle åka ner till HIL med timlistor och lämna filmerna på bogart´s, men först skulle jag ta Nelzon på en promenad. Det regnade lite, men inte så mycket så jag behövde paraply. Men jag hade riktigt fel. När vi bara hade varit ute i någon minut öppnade himlen sig. Så när vi kom in efter 25 min var det bara att vrida ur både hår och kläder och byta om. Sen tänkte jag ta min regnjacka eftersom det droppade om den andra jackan, men den har tydligen krymp i garderoben, så jag fick ta en vinterjacka och åka ner i stan med, rätt så varmt!

Sen kommer jag ner i stan och upptäcker att jag glömt timlistorna hemma, så det var bara att åka bussen hem. När jag väl är nere i stan igen (med timlistorna, denna gången), så får jag världens huvudvärk.

Sen kommer jag hem och inser att jag inte hunnit göra något jag skulle gjort idag, såsom tvätta, diska, stryka och fixa min lillasysters present.
Skulle egentligen hunnit träna med Anna med, men det orkar jag inte, inte idag!

Men det är väl bara att sätta igång med det, så jag hinner till jobb ikväll!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar